Update

Dragă M.,

Adevărul e că mi s-a cam făcut al naibii de dor de scris. Întîmplator mi-am deschis blogul și am recitit ce inepţii obişnuiam să scriu. Fără prea multă sevă ori sens, dar scrise frumos, așa, puţin avangardist, de efect. Ştii,  scrisul îţi dă un aer de intelectual, de artist periferic care are nimicuri de spus. E bine, mă complac.

Mă gândesc să mă reapuc de scris, nu de alta dar o mai fi un curios, doi, trei, care să mă citească și să îşi dea seama că mai sunt și alți nebuni ca el pe lume. Uite se pare că am și găsit primul curios. Tu. Tu ce mai faci? Cum stai cu fericirea? Vremuri grele, ştiu. Pe dracu grele, e doar iarnă.

Știi, trăesc la Moscova, de 4 ani. E timpul pentru un update.

Urăsc oraşul ăsta din  străfundul sufletului meu și, și îl iubesc până la lacrimi. La Moscova e al naibii de frumos. Zău!  Numai aici am fost așa aproape de nebunie pură. Numai aici m-a bușit plânsul în timpul unei ore de yoga. Numai aici au trecut săptămîni întregi  fără să văd soarele. Numai aici lumea crede că zâmbitul e o boală ruşinoasă. Numai aici poţi să nu te saturi niciodată de frumuseţea statică a Arbatului. Numai aici un student se duce la  Balshoi cu 100 ruble. Numai aici se citeşte mai mult în metro decît la bibliotecă. Nu mai aici auzi Chopin din difuzoarele pasajului subteran. Numai aici poţi să înnebunești de-a binelea fără ca nimeni să observe că e ceva în neregulă cu tine.

Cînd termin facultatea pot să îmi pună și interdicţie, nu mă supăr, ba de fapt mă supăr. Sigur am să vreau să mă întorc în vreo vară să mă plimb prin Parcul Gorki la apus.

Ei hai, nu e așa rău, dacă am ajuns pâna aici și încă stau în picioare fără cămșă de forță pe mine înseamnă că se poate. Iadurile au frumuseţea lor ameţitoare care te face un cinic glumeț cu vise mari și imunitate la intemperii.

Iată că  am scris juma de pagină fără să fi spus mai nimic. Nu-i bai, sunt sigură că ești obișnuit cu lipsa asta de consistență…..în definitv  e peste tot, în spitale,  în politică, în modă, în visele tale.

Ei nu, nu am să scriu numai chestii sumbre și răutăcioase. Acum doar experimentez. Mă și scuză vremea de la Moscova, ninge din octombrie și nu pare să se oprească prea curînd. E gri, totul e gri. Eu înca nu, dar tu?

9e19a0b721e50a3ee91d2c7063c5c6e3

Lasă un răspuns

