Indonezia aka Acasă – partea I

Epilog

Fericirea e ca un tort cu ciocolată. Dacă mănânci doar tort în ficare zi dai în diabet, îți cad dinții și ți se face greață.

–––––-^

Anul  trecut eram la ora de franceză și mâzgâleam pe marginea cărții un singur cuvânt de zeci de ori. Cuvântul era Indonezia. Fără un scop anume, l-am scris pe coperți și printre rânduri.  Dacă cineva mi-ar fi spus atunci că în mai puțin de un an eu mă voi plimba pe plajele din Bali, l-aș fi întrebat politicos ce a fumat și l-aș fi rugat să îmi dea și mie, însă viața mi-a demonstrat,  încă o dată, că ea e o tipă de gașcă și că îi place să se amuze de neîncrederea altora, și mai în glumă, mai în serios, am ajuns să trăiesc 2 luni în Indonezia.  Pentru curioși, pentru invidioși, pentru curajoși și pentru „vreau și eu așa” am să scriu aici de ce și cum am plecat eu la capătul lumii.

De ce?

Mă plictisisem groaznic de Rusia   de frigul din Rusia și am vrut să plec, departe, doar eu. Vroiam să plec ca  să găsesc când eu nici nu știam prea bine ce căutam. Nu contează, idea e că vroiam să plec și să văd și să mă minunez de ce văd.( în definitiv am ajuns mă minunez nu de ce văd, ci pentru că văd)

Cum?

Cu AIESEC. Băieții aștea au un program foarte fain. Dacă tu ai niște bani (pe care nu vrei să îi spargi în nimicuri) și dor de ducă +de muncă, ei te trimit la mama naibii să îți îndepiniești visul. Te trimit să faci muncă  voluntară într-un proiect social. Unde și ce muncești  decizi tu.  Mai multe detalii găsiți aici .

Eu am ales „Heroes”  un proiect care vroia să ofere ceva educație și multă spernață copiilor din medii defavorziate (adică copiilor care trăiesc sub limita decentă a existenței, copiilor care cerșesc la semafor, copiilor cu părinți analfabeți, copiilor fericiți).  S-a nimerit ca proiectul ăsta să fie în Indonezia – o țară în care mi-a fost frică să plec, o țară de care m-am îndrăgostit iremediabil.

Nu îmi place să scriu mult, pentru că știu că vouă nu vă place să citiți mult. Mă opresc aici. Am să revin cu înca câteve istorisiri de la căpatul lumii.

!Pace

SONY DSC

We are the World 

Lasă un răspuns

