fir-ai al’ naibii, Visele se împlinesc.

Moscova nu crede în lacrimi, nici în Dumnezei, în bine, sau în iubire, nu crede în soare, în principii morale, nici în oameni. Moscova e un ateu dependent de vodka scumpă și caviar,  travestit într-o doamnă sofisticată, în rochie de catifea roșie.

Moscova e strălucitoare, ca ori ce păcat ori ispită, când o vezi de la distanță. Moscova e o târfă care suge toată viața din tine dacă nu o plătești bine. Moscova e frumoasă,  și ca orice lucru prea frumos, e rece, rece ca zilele de ianuarie în Siberia.  Moscova e un coșmar deghizat într-un vis irealizabil, și fir-ai al’ naibii, visele se împlinesc.

Trăiesc înconjurată de rusoaice și am ajus să asociez fericirea cu momentele în care pot să fiu singură. De la ele am învățat că atunci când te plictisești vineri seară,  desfaci o sticlă de vodkă,  nu vin, vodkă, că’ vinul nu te îmbată, deci e degeaba.  Am învățat că după fiecare shot trebuie să miroși pâine neagră și să înfuleci un castravete murat, ca sâ nu îți fie rău la stomac de la atâta spirt alcool. Tot de la ele am învățat că scopul meu în viață e greșit, a vrea să scoți lumea din rahat și să rămâii în istorie e mediocru, scopul meu în viață trebuie să fie familia, adică nunta cu un bărbat bogat care să îmi facă doi copii pe care eu să îi cresc pe banii lui.  Și ca să găsesc bărbatul ăsta bogat trebuie să merg la sală mai mult și să mănânc mai (cât se poate de) puțin, ce am în cap nu mai contează, o să aiba el minte pentru amândoi.  Încearcă fetele astea să mă învețe multe, dar nu vă faceți griji, nu am ajuns nici alcoolică,  nici tâmpită, doar nefericită în mare parte.

Nu îmi plâng de milă, descriu o realitate care nu e ușor de digerat. Cum e vorba aia din popor, ai grijă ce îți dorești că s-ar putea să primești.

Poate doar mi se pare, poate sunt eu într-o pasă proastă, poate Moscova e fantastică, bună si caldă. Poate nemulțumirea intră în fișa postului de student cu bani puțini. Numai romanticii mai cred că banii nu cumpară fericirea, în lumea asta de plastic cu oameni de hârtie, banii cumpără orice.

999282f17bc28bb337d023d1e288316e

PS. Aveți grijă la ce visați noaptea  pentru că, fir-ai al’ naibii, visele se împlinesc.

Tocami ai citit un pamflet.

Lasă un răspuns

