Despre cei mai frumoși. Părinților mei

Cum să iubesc, cum să merg, cum să cânt, cum să râd, cum să spun “îmi pare rău” și “mulțumesc”, cum să simt apa sărată de mare, cum să strig, cum să vreu, cum să  îmbrațișez, cum să  îmi fie dor, cum să visez, cum să găsesc  pe cer carul mare și ursa mică, cum să tai morcovi, cum să fac un om de zăpadă, cum să învăț, cum să îmi șterg  lacrimile, cum să împart ceea ce am,  cum să iubesc.  Ei m-au învățat cum să fac toate astea și încă o mie, pe rând, cu toată dragostea,  ei m-au învățat cum să cresc. !Mulțumesc

Mă  înfioară gândul că eu aș fi putut să nu exist dacă ei nu s-ar fi cunoscut, dacă el nu ar fi văzut cât este ea de frumoasă, dacă ea nu ar fi auzit tot ce avea el să îi spună, dacă ei nu ar fi început încet, dar sigur, să se iubească. ! Mulțumesc

DSC00776

La mulți ani de iubire !

!iubesc.

eu

 

Ps. https://www.youtube.com/watch?v=ai0QL74b0P8&list=LLS1eX17a8UMmTkc_6_c1a8Q&index=3

Un comentariu

Lasă un răspuns

