Hai sa ne imbatam cu aburii de toamna

Pentru ca deja miroase a toamna cu geci si cizme, nu a toamna cu sandale si tricouri cum am fost obisnuiti pana acum cateva zile, am zis sa va scriu despre un fel de ceai care se potriveste tare bine in atmosfera de acum. E vorba de ceaiul rosu-african sau rooibos ( nu e aceiasi treaba cu ceaiul rosu simplu). Nu o sa ma bag prea mult in proprietatile lui curative, insa e bine de stiut ca are in compozitie fier, potasiu, calciu, flor, cupru, magneziu si mangan, ajutand la remineralizarea organismului si la mentinerea sanatatii oaselor, dintilor, pielii si parului.
Eu l-am baut in mai multe variante, cel mai bun e cel vrac care se gaseste in magazinele gen Carturesti sau CTS Corner, acolo il au in multe multe combinatii : de la miere si vanilie, la ghimbir si iasomie. Acum insa am sa vorbesc despre cel la pliculet, de la “Lord Nelson” , un ceai rosu-african foarte bun, la un pret mai mult de cat convenabil. Il gasiti la Lidl si costa in jur de 5 lei. Eu am varianta cu vanilie, nu stiu daca mai exista si altele, insa asta mie imi place mult. E dulceag, usor picant si iti lasa o senzatie foarte placuta, atat fizica cat si psihica. E bun de baut seara pentru ca ajuta la combaterea insomniei si are un efect incredibil de relaxare. Nu prea ma pricep eu la inflorituri gen “savoare ce va imbiie simturile combinata cu o aroma de bla bla bla” va zic doar ca te bine dispune, are un gust bun, miros dulce, deci isi merita banii pe deplin.

Asta e out of topic: Am ajuns la o concluzie zilele astea, cu cat te astepti la mai putin de la altii cu atat vei primi mai mult, cu cat iti vei face mai putine planuri cu atat vei fi mai uimit de cat de bine se aseaza toate in viata asta. Traieste prezentul fara a regreta accentele gresite din trecut, traieste prezentul fara a face planuri marete despre un viitor din care nimeni nu iti garanteaza ca vei face parte. Schiteaza un vis mare, imparte-l in vise mici si indeplineste in fiecare zi cate unul. munceste azi pentru ca asta te face fericit. Mda…iaca la asta stateam si ma gandeam azi in drum spre casa, bine ma gandeam si la cum asa pune in scena “Omul negru”, dar asta e alta poveste.

Ps: “ În fiecare ceaşcă de ceai există câte o călătorie imaginară.” – Catherine Douzel

Lasă un răspuns

