Despre moarte si alte evenimente mondene

In ultimul timp merg pe principiul “Da” . Sa ma explic, de curand am inceput sa spun “da” la orice imi ofera viata, pe gratis sau la un pret avantajos. Merg oriunde mi se propune, particip la orice eveniment la care sunt invitata, vorbesc cu toti oamenii care au povesti frumoase de spus. Sunt atat de deschisa la tot datorita impasului meu literar. Imi place sa scriu, de fapt mi sa indus ideea asta cu anii in urma, nu conteaza, principalul e ca de fiecare data cand deschid pagina de word stau si ma uit in gol fara a fi capbila sa o umplu cu ceva si doare. Apogeul meu nuvelistic a fost undeva in clasa a-9-a, cand, nu stiu cum si prin ce interventie divina puteam scrie pagini intregi fara sa ma opresc, umpleam caiete cu fel de fel de povesti, iar acum totul e sec, iar imaginatia mea nu vrea sa fie transpusa pe hartie. M-am gandit mult de ce atunci da, si acum nu, si am ajuns la concluzia ca nu mai traiesc nimic, ca trec prin viata fara sa simt. Ferindu-mi sufletul de dureri am ajuns sa il privez de bucurii.
Iata-ma azi, la o inmormantare din lumea buna, cautand senzatii tari, trairi care sa imi ofere un inceput de poveste. Nu stiu daca am reusit sa ma reactivez, insa am tras niste concluzii.

-Tristetea generala a multimii ce asista la o inmormantare nu e creata de persoana in cauza ci de ochii stinsii ai celor ce l-au iubit cel mai mult.

-Moartea e cel mai bun lucru pe care ni-l ofera viata, caci fara deadline-uri am fi nimic, iar vesnicia ne-ar transforma in lenesi fara dorinte.

-Lacrimile care cad fara zgomot, plansul mut al celor ramasi doar pe jumatate ma sperie, iar groaza pe care sufletele acele o traiesc e singurul inconvenient al mortii.

Da…that’s all folks!

Ps: “ Viata e placuta. Moartea e linistita. Tranzitia este problematica.” – Isaac Asimov

Lasă un răspuns

