Cartea de joi – Cronica unei morti anuntate

Azi fara diacritce, scuze )

Saptamana trecuta am fost cu Mark(fratele meu) pe la biblioteca, ca el sa returneze o carte din care nu citise nici jumatate, ce e drept in clasa a-VI-a se citeste doar daca e absolut necesar si mai mult de gura parintilor. Nu imi planuisem sa imprumut ceva pentru ca eram axata pe faptul ca trebuie sa citesc cartile pentru bac, dar bieninteles nu m-am putut abtine, asa ca am plecat de acolo cu un volum de G. G. Marquez.

“Cronica unei morti anuntate” este o minunata carte de weekend. Cand te bate plictiseala si pur si simplu nu ai ce face, o idee buna ar fi sa te apuci de citit asa ceva. In cele 155 de pagini mari si late se descriu intr-un mod haotic, dar placut, 2 zile din viata unui sat din Caraibe, mai exact de ce, cum, de cine, si unde avea sa fie omorat Santiago Nasar,  si ce a urmat dupa aceasta crima, pe care toti o privesc destul de relaxat, sau cel putin asa mi sa parut mie. Pe ci pe colo mai sunt niste reflectii din present asupra faptelor de atunci. Pe scurt, o cronica reusita.

Am selectat niste citate, poate va vor atrage atentia si dorinta de citi ceva in weekendul ce vine.

“Era mai sanatos ca noi, dar cand il ascultai simteai cum ii clipocesc lacrimile in inima”

“Nu vroiam sa admit ca viata ajunge pana la urma sa semene atat de mult cu literatura proasta”

“<<Pareau doi copii>> , mi-a spus. Si gandul acesta o sperie, caci intotdeauna a crezut ca numai copii sunt in stare de orice”

Pentru mai multe detalii, cautati cartea in biblioteci, librarii, anticariate sau pe la prieteni. Spor!

Ps: “Citim lumea pe dos şi pretindem că ne înşeală.” -Rabindranath Tagore

Lasă un răspuns

