Nou da’ vechi

Iata aici al-3-le blog pe care mi-l deschid și sper să mă țin de el cel puțin la fel de serios cum am făcut cu precedentele. Am să las un link cu ex-blogurile mele ca să vă dați sema cam cum stă treaba. http://fluturii.blogspot.ro/http://stelecolorate.wordpress.com/  Whatever, mi-am făcut blogul acesta nou pentru că nu îmi plăcea adresă URL a celui vechi, în fond e aceiași mâncare de pește.

Acum urmează partea de marketing, care, sper eu, vă va face să apăsați butonul de „follow” ( o să fie în stilul reclamelor enervente la produse vechi cu ambalaje noi).

De ce este „Thoughts of an ordinary girl”-nou, mai bun decât „Thoughts of an ordinary girl” vechi?!?!?
Pentru că voi scrie cu diacritice!!!!! În plus, vor fi articole despre evenimente, cărți, filme, bla bla bla, asta așa că să nu intrii chiar degeaba pe aici. Și incredibil, dar adevarat: mă voi stardui să scriu mai des, dar nu atât de des încât să te plictisești de mail-urile gen „New post on <<Thoughts of an ordinary girl>>”.

De ce ” Thoughts of an ordinary girl” și nu alt blog plictisitor?!?!
Pentru că e scris de mine și nimeni nu are o minte atăt de critică, analtica și intortochiata ca a mea.

Mda, bine, nu mai știu ce întrebări să mai pun în interviul asta care mi-l iau eu mie, so…cam asta e.

See you around!

Ps: „Creeaza-ți propriile mituri. Așa au început toți zeii.” – Stanislaw Jerzy Lec

Lasă un răspuns

